Ik ben er - Reisverslag uit Alexandria, Verenigde Staten van Jeoffrey Eynsbergen - WaarBenJij.nu Ik ben er - Reisverslag uit Alexandria, Verenigde Staten van Jeoffrey Eynsbergen - WaarBenJij.nu

Ik ben er

Door: ikbenstickersplakken

Blijf op de hoogte en volg Jeoffrey

09 September 2010 | Verenigde Staten, Alexandria

Hallo daar, mijn eerste dag Amerika. Heb een kwartiertje vertraging gehad met landen en stond bij de verkeerde band om m'n tas te pakken, (zat weer niet op te letten)maar alles ging redelijk vlot. Heb wel effe zitten zweten, letterlijk van de zenuwen, omdat ik dacht dat ik vergeten was om m'n waiver visa te verlengen. Kwam ik pas achter in 't vliegtuig.Piekeren of ie nou nog wel, of niet geldig was. Tja, anders kom je 't land niet in. Maar ik zit nu bij Timmy thuis, dus blijkbaar was het goed.
Terwijl ik dit type is het bijna 3 uur 's nachts in Nederland, ben dus wel moe, maar probeer maar gelijk 't ritme te krijgen van de dag.
Ben net naar Outback Restaurant geweest. De naam doet vermoeden dat 't Australisch is, maar uiteindelijk zit je gewoon een normale steak te eten met een Australisch gerelateerde naam, zoiets. Was wel lekker verder.
Het weer is zeker goed, fleecejack wat ik aan had heb ik hier niet nodig. Heb nog steeds een longsleeve aan, maar dat word morgen een t-shirt.
Ook aan 't engels moet ik weer wennen, valt altijd weer tegen als je 't echt moet praten. Maar je gaat wel gelijk zoveel mogelijk zo denken.
Zodadelijk gaan we nog effe een film kijken, weet niet welke en morgen heb ik ook nog geen idee. Noteer ik later wel weer.
Doei!

  • 10 September 2010 - 09:13

    Gerard En Ineke:

    Hoi Jeoff,

    Fijn dat je goed bent aangekomen. Gelukkig dat je waiver visa nog geldig is, zo zie je maar weer dat je je weer voor niets zorgen maakt.

    Groetjes en veel plezier, en tot het volgende verslag

  • 10 September 2010 - 11:56

    Zomaar:

    Leuk dat je gister avond nog gebeld hebt dat je goed aangekomen bent en dat alles goed is gegaan. doe de gr aan timmy en helene. pa en ma

  • 12 September 2010 - 19:16

    Solex:

    hey hallo goed om te horen dat je in amerika bent binnen gekomen:} doe de groeten aan timmy en vriendin.nederland kut weer dus je mist niks

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Alexandria

Van oost naar west...

Recente Reisverslagen:

16 Februari 2011

Dope stories (Laatste verhaal).

13 Februari 2011

Laatste dagen strand

09 Februari 2011

Naar Koh Samui via Bangkok

30 Januari 2011

Terug naar Thailand

22 Januari 2011

Weer naar het strand
Jeoffrey

Actief sinds 03 Aug. 2010
Verslag gelezen: 116
Totaal aantal bezoekers 24613

Voorgaande reizen:

17 Januari 2017 - 17 Februari 2017

Ietsje Hong Kong en een beetje Filipijnen

09 September 2010 - 20 Februari 2011

Van oost naar west...

Landen bezocht: