Morgen Lowlands - Reisverslag uit Ede, Nederland van Jeoffrey Eynsbergen - WaarBenJij.nu Morgen Lowlands - Reisverslag uit Ede, Nederland van Jeoffrey Eynsbergen - WaarBenJij.nu

Morgen Lowlands

Door: ikbenstickersplakken

Blijf op de hoogte en volg Jeoffrey

18 Augustus 2010 | Nederland, Ede

Vandaag mijn laatste werkdag (vakantie) en morgen kan mijn reis beginnen.
Dan ga ik helemaal alleen reizend met de auto naar het pittoreske Biddinghuizen. Ik heb er zin in, maar het is wel bijna een uur rijden! Pfff... Spannend, kijken of ik iemand tegenkom en misschien maak ik wel vriendjes, joepie! Hopen dat 't tropisch warm is met hagelwitte stranden en een palmboom waar Bounty ijsjes aangroeien. Maar eerst hopen dat ik door de douane kom, richt ik een ravage aan, steek ik m'n duim in de kont van de kangoeroe van de buren en dan VET NAAR DE KLOTE! Dan ontvlucht ik het land over over 3 weken. Duik ik in de tussentijd eerst nog onder bij papa & mama. Leuk hè.

Doei!


Test, test, 123 test...

  • 18 Augustus 2010 - 19:12

    Manja:

    Wat??? Ben je nog 3 weken in het land? tsss.. kunnen we vast wel ergens een biertje drinken!

  • 27 Augustus 2010 - 22:26

    Chef:

    Buurman je staat in de follow list hoor!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Ede

Van oost naar west...

Recente Reisverslagen:

16 Februari 2011

Dope stories (Laatste verhaal).

13 Februari 2011

Laatste dagen strand

09 Februari 2011

Naar Koh Samui via Bangkok

30 Januari 2011

Terug naar Thailand

22 Januari 2011

Weer naar het strand
Jeoffrey

Actief sinds 03 Aug. 2010
Verslag gelezen: 87
Totaal aantal bezoekers 24730

Voorgaande reizen:

17 Januari 2017 - 17 Februari 2017

Ietsje Hong Kong en een beetje Filipijnen

09 September 2010 - 20 Februari 2011

Van oost naar west...

Landen bezocht: