Even een heel kort bericht dan - Reisverslag uit Avarua, Cook Eilanden van Jeoffrey Eynsbergen - WaarBenJij.nu Even een heel kort bericht dan - Reisverslag uit Avarua, Cook Eilanden van Jeoffrey Eynsbergen - WaarBenJij.nu

Even een heel kort bericht dan

Door: ikbenstickersplakken

Blijf op de hoogte en volg Jeoffrey

25 September 2010 | Cook Eilanden, Avarua

Ok, ik moet het kort houden. Ze vragen hier NZD16,5 per uur. Das best veel.
Maar omdat ik al effe niks heb laten horen moet dat maar even.
Ik zit nu dus op de Cook Eilanden. Het is alles wat ik ervan verwachte. Ben net aangekomen op Aitutaki. Heb inmiddels een aantal dagen op Rarotonga gebivakeerd en dat beviel goed. Zit te denken om Auckland over te slaan en hier wat langer te blijven. Ik zie wel.
Maar wat je op de foto's ziet is waar, het is hier prachtig, niet normaal. En als er geen wolk voor de zon zit, dan is het belachelijk heet.
Nou, hier hou ik het voorlopig bij. Ik kan helaas nog steeds geen foto's uploaden door die aso prijzen hier. Verder heb ik iedere dag wel notities gemaakt, dus jullie houden nog een heel wat verhalen te goed.
Het ziet en in ieder geval naar uit dat niemand voorlopig nog wat horen zal. Heb totaal geen bereik met m'n mobiel hier.
Later!

  • 26 September 2010 - 19:15

    Solex:

    je moet toch ergens aan verdienen op dat met internet...nou beter dat je toch iets heb getypt:}
    mzzl

  • 27 September 2010 - 17:30

    Ineke En Gerard:

    Veel plezier op de Cook Eilanden. Tot het volgende bericht, wellicht uit Auckland!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Cook Eilanden, Avarua

Van oost naar west...

Recente Reisverslagen:

16 Februari 2011

Dope stories (Laatste verhaal).

13 Februari 2011

Laatste dagen strand

09 Februari 2011

Naar Koh Samui via Bangkok

30 Januari 2011

Terug naar Thailand

22 Januari 2011

Weer naar het strand
Jeoffrey

Actief sinds 03 Aug. 2010
Verslag gelezen: 208
Totaal aantal bezoekers 24711

Voorgaande reizen:

17 Januari 2017 - 17 Februari 2017

Ietsje Hong Kong en een beetje Filipijnen

09 September 2010 - 20 Februari 2011

Van oost naar west...

Landen bezocht: