Dingen doen... - Reisverslag uit Bali, Indonesië van Jeoffrey Eynsbergen - WaarBenJij.nu Dingen doen... - Reisverslag uit Bali, Indonesië van Jeoffrey Eynsbergen - WaarBenJij.nu

Dingen doen...

Door: ikbenstickersplakken

Blijf op de hoogte en volg Jeoffrey

07 November 2010 | Indonesië, Bali

Zaterdag 6 november.

Regen, vanaf gisteravond t/m nu (11:30). Buien en stortbuien. Toen het iets droger werd en je hier en daar op sommige plekken kon zwemmen ben ik naar de warung gegaan waar ik het meest heen ga. Hier heb ik een uitsmijter besteld als ontbijt. Dit staat in het menu als 'Holland Food'. Ik was laat wakker en was ook erg moe, weet niet hoe het komt. Het was dus tevens mijn lunch. Klaar met eten, weer een stortbui. Schuilend en lopend terug, gelukkig is het maar 50 meter. Zo was er ook weinig te doen. Ben maar een boek gaan lezen. Tegen de tijd dat het droog werd, was er ook binnen 45 minuten weer zon en heet. Ik dacht, laat ik vandaag maar eens naar Ace-hardware lopen (soort Gamma). Dit koste me 45 minuten en bij terug komst in het hotel was ik zo moe dat ik maar ben gaan slapen. Ik wilde maar een 1/2 uurtje slapen, zodat ik nog even naar het strand kon, maar ik werd om 17:45 wakker, met moeite. Laat maar.
's Avonds na het eten naar de Discovery Mall gelopen, zoeken naar nieuwe hemdjes, die ik eindelijk gevonden heb. Die witte die ik mee heb van huis, word een beetje geel bij de oksels. Ik draag 'm ook 2 tot 3 dagen, daarna een grijze, enz. Nu heb ik er dus 4. Ook heb ik een I <3 Bali shirt gekocht, voor de collectie. Daarna wat foto's geupload voor op Facebook (zucht, kan ik dit ook gaan bijhouden) en wat info gezocht voor hostels in Kuala Lumpur.
Verder heb ik nog Rp100000 gevonden op straat en was ik nog vergeten te vertellen dat ik een visoog heb gegeten in ruil voor een Bintang biertje (ik had een hele vis op m'n bord, dus die vroeg erom).
Ook heb ik geteld in hoeveel verschillende plaatsen ik heb geslapen sinds ik van huis ben; 20.
Morgen nog een dag.

Zondag 7 november.

Eindelijk, de laatste dag hier. Morgen telt niet echt meer mee. Ik was laat wakker, rond 11:00, omdat ik om 3:00 's nachts was opgestaan om een rondje te lopen.
Er gebeurt weinig boeiends hier, ben hier te lang. Sommige tourbookers/verkopers beginnen me al te groeten. Naar het strand dan maar. Heb niet gezwommen, maar alleen gelegen op het zand. Het is overigens de hele dag bewolkt geweest. IK zag hele donkere wolken aankomen, dus was net weer optijd in mijn hotel voordat het ging regenen.
Ben met m'n 6e boek begonnen, nu van Youp van 't Hek (heb er al meerdere gelzen thuis). Het zijn allemaal collums en het is al uit 2009, maar recent genoeg. Het is wel fijn om te lezen, want waar hij zich over het algemeen over stoort, stoor ik me ook wel eens over. Onderwerpen waar het over gaat doet me denken aan waarom ik Nederland niet mis, van soap series tot verkleden met voetbal. Nee, er is niet veel wat ik mis. Het is wel fijn om zo op een budget te leven, maar ja, voor niets komt de zon op.
Er is wel iets dat ik wel mis eigenlijk, en feestje met alles erop en eraan.

  • 07 November 2010 - 19:59

    Chef:

    Als je terug komt maar is ff een harde party pakken dan! ;)

  • 08 November 2010 - 17:29

    TiMBO:

    Yo! Zo te horen gaat alles goed daar. Beter om je daar te vervelen dan in Nederland toch? (Hoewel ik daar zelf wel anders over voel op het moment natuurlijk :P ) Hoop dat je een goeie reis hebt morgen en we horen het wel weer! SPATER!

  • 08 November 2010 - 17:32

    Solex:

    tjo bedankt voor je berichtje zal er binnekort maar ook 1 stuuren ,wist je dat timon naar denemarken gaat emigreren . nou de groete daar en de mazzel uit ede

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Bali

Van oost naar west...

Recente Reisverslagen:

16 Februari 2011

Dope stories (Laatste verhaal).

13 Februari 2011

Laatste dagen strand

09 Februari 2011

Naar Koh Samui via Bangkok

30 Januari 2011

Terug naar Thailand

22 Januari 2011

Weer naar het strand
Jeoffrey

Actief sinds 03 Aug. 2010
Verslag gelezen: 119
Totaal aantal bezoekers 24716

Voorgaande reizen:

17 Januari 2017 - 17 Februari 2017

Ietsje Hong Kong en een beetje Filipijnen

09 September 2010 - 20 Februari 2011

Van oost naar west...

Landen bezocht: