Lopen in Kuala Lumpur - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Jeoffrey Eynsbergen - WaarBenJij.nu Lopen in Kuala Lumpur - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Jeoffrey Eynsbergen - WaarBenJij.nu

Lopen in Kuala Lumpur

Door: ikbenstickersplakken

Blijf op de hoogte en volg Jeoffrey

12 November 2010 | Maleisië, Kuala Lumpur

Schelden lucht op en baby's zijn hartstikke leuk. Zo beter, @ thuis.

Dinsdag 9 november.

Dit hostel waar ik nu zit heb ik gewoon opgezocht via hostelworld. Kijken via hun site of ze nog plek hebben en er gewoon naartoe gaan. Wel even meer adressen van verschillende hostels opschrijven, mocht het toch nog vol zitten. Ik kijk naar de 'rating' en heb gekozen voor Backhome. Het is net nieuw en zo ziet het er ook uit. De douches zijn ook perfect. Ze hebben allemaal zo'n grote douchekop en natuurlijk warm water (hmmm, lekker). Wat mij betreft, ik vind dat er hier nergens wat op aan te merken is. Ik slaap in een kamer met 8 bedden, die niet kraken en daarnaast zijn de kamers ook nog groot. Zover het hostel.

Ik wilde deze dag naar de Petronas towers, maar ik las en hoorde dat je daar heel erg vroeg moet zijn, omdat er maar een beperkt aantal kaarten voor is, per dag. Ik was laat, tegen 11:00 en er was nog steeds een rij. Ben gewoon achteraan gaan staan en hoorde dat dit de rij is voor de kaartverkoop voor de volgende dag. Heb gezellig 1 uur in de rij gestaan om te horen dat ook deze kaartjes zijn uitverkocht. Dus iedereen stond daar voor de kat z'n poes. Een Brits stel voor me werd echt pissig, omdat zij al 2 uur in de rij stonden en er niks over gezegd werd dat de kaarten al die tijd waren uitverkocht. Ze waren bovendien de vorige dag ook al vroeg naar de torens gegaan en toen was het ook al uitverkocht. Ik baalde ook en ben gegaan, aangezien ik 2 dagen later naar Melakka zou gaan. Verder is het een nuteloze dag geworden. Ik kan je vertellen dat ik heb gelopen, gelopen, gelopen. Ik moest onderweg poepen, dus ben ik naar een KFC gegaan, maar de wc's deden het niet, want er was geen waterdruk. Ik moest heel nodig nu en ben naar een mall gegaan, waar openbare toiletten zijn. Allemaal bezet en toen er 1 vrij kwam was het zo'n hurk toilet. Die ken ik nog van vroeger in Frankrijk en die weiger ik. Weer wachten tot ik eindelijk kon. Best ranzig ding. De druppels op de bril waren geel. Ik had geen keus meer, ik moest wel. Veel papier pakken en schoon vegen en daarna veel papier op de bril leggen. Hierna weer veel gelopen, ik kon er weer even tegen aan.
's Avonds ben ik naar Little India gelopen, maar voordat zag ik nog wat merkwaardigs. Er lag een zwerver langs een pad in een soort lege plantenbak. Ik zag z'n hoofd en een 'topje', zeg maar. Daarna zag ik, toen ik 'm passerde dat ie lag te mastruberen, praktisch naast de moskee en er kwamen toch best veel mensen voorbij. Ik had m'n camera bij me, zodat jullie het later ook konden zien, maar wie is hier dan de viezerik?
Maar ik heb dus Indiaas gegeten. Ik weet niet meer hoe het hete, maar het was veel. En dit was dan nog een kleine portie. Het was een soort pannenkoek. Opgerolde deeg rol gevuld met kip en groente.
Overigens, KL is een stinkstad. Wat een ranzige lucht af en toe/vaak.
Dit was mijn dag wel zo'n beetje. Leuk he!



  • 12 November 2010 - 21:33

    Hoi:

    niet leuk dat je zo lang in de ry moest wachten en dan nog geen kaartje. we hopen dat de dagen die je daar nog bent leuker zullen zijn.de groeten maar weer liefs uit ede.

  • 13 November 2010 - 12:24

    Cato:

    Hi dude! :)
    Are you still in KL? we are there now, and so far we like it :) is it true you need tickets the day before to enter the twin towers? :( that sucks! should have booked them today then :P
    where are you off to now?

    greetings
    Cato

  • 22 November 2010 - 20:00

    Prutsmaster:

    ja leuk!
    wachten voor niks,smerige plee's,vieze lucht en rukkende zwerfers.
    wat wil je nogmeer?

    maar ben nogsteeds jaloers

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Maleisië, Kuala Lumpur

Van oost naar west...

Recente Reisverslagen:

16 Februari 2011

Dope stories (Laatste verhaal).

13 Februari 2011

Laatste dagen strand

09 Februari 2011

Naar Koh Samui via Bangkok

30 Januari 2011

Terug naar Thailand

22 Januari 2011

Weer naar het strand
Jeoffrey

Actief sinds 03 Aug. 2010
Verslag gelezen: 132
Totaal aantal bezoekers 24721

Voorgaande reizen:

17 Januari 2017 - 17 Februari 2017

Ietsje Hong Kong en een beetje Filipijnen

09 September 2010 - 20 Februari 2011

Van oost naar west...

Landen bezocht: