Terug naar Kuala Lumpur - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Jeoffrey Eynsbergen - WaarBenJij.nu Terug naar Kuala Lumpur - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Jeoffrey Eynsbergen - WaarBenJij.nu

Terug naar Kuala Lumpur

Door: ikbenstickersplakken

Blijf op de hoogte en volg Jeoffrey

17 November 2010 | Maleisië, Kuala Lumpur

Voor iedereen die wel eens online een of ander spel speelt, ik zit regelmatig in van die internetcafes met rijen spelende Aziaten. Toch grappig om het eens van deze kant van de Aarde te zien. Heb nog niemand Conquer zien spelen.

Zit nu in Cameron Highlands. Heb weer tijd om dit te doen, want het is al te laat om wat te bekijken. Ga hierna maar eten.

Zaterdag 13 november

9:00 vertrokken uit Melaka, heb de lokale bus gepakt naar Malaca sentral, waar ik weer de long-distance bus heb genomen naar KL. Heb weer lekker liggen slapen.
Aangekomen in KL de monorail naar centrum genomen, om daar maar weer eens een hostel uit te zoeken. Ik zat te denken om weer naar Backhome te gaan, of anders naar Reggae guesthouse 2. Heb op een kruispunt letterlijk iet wiet waai gedaan en het werd Reggae guesthouse. Ze hadden gelukkig nog plek voor 2 dagen. Ze hadden een hoge rating en het zag er ook mooi uit. Alleen de kamers waren stukken kleiner dan in Backhome. Nadeel is dat ze ook maar 1 douche en toilet hebben. Kwam er later eigenlijk achter, maar had al betaald. Ik zat hier eerst een beetje van te balen, want die andere was wat dat betreft toch wel beter.
Het was al laat in de middag en ik wilde eerst naar het Birdpark, maar dat had weinig zin zei die kerel van het hostel, daar was het gewoon te laat voor. Dus ik dacht, dan toch maar naar die andere toren, de KL tower. Je moet toch je middag vullen. Eigenlijk is deze toren ook veel beter, je hebt beter uitzicht, daarnaast ga je hoger dan de twin towers.
Na dit eten en ben bij een overdekt centrum geweest waar ze wat kleding verkopen, waaronder een nieuwe I <3 Maleisie. Vierde in mijn collectie. Terug naar het hostel.
Soms heb je een goed, of een slecht hostel. Of het is gewoon goed, maar de mensen zijn niet leuk. En soms heb je gelijk een klik met de mensen op je kamer. Dit keer 2 Britten, waarvan er een altijd voetbal moest kijken. Een Duitser, die een beetje stil was. En een Italiaan, die gewoon stereotype Italiaan was. Hij sleet zijn laatste dagen hier na een jaar Australie. De Duitser was net met zijn reis begonnen en ook voor het eerst.
's Avonds zijn we naar de Reggae bar gegaan, zuipen, whiskey-cola en bier. Ja, alweer bier. Wees niet bang, vind het nog steeds niet te zuipen, maar ik wil niet nuchter blijven. Het was ook best gezellig met die gasten. Beetje ouwehoeren. Die Brit was voetbal aan het volgen op tv in de bar en de Italiaan zat achter de wijven aan. Hij vond dat we mee moesten doen en ook gaan dansen op de muziek. Echt vette kutmuziek. Ik heb het geprobeerd, maar kan niet doen net als of ik dat leuk vind. Zou wel willen dat er hier een gabberfeest was, in plaats van die klote R&B/Hip-hop uit de jaren 2000.
Sinds ik in Maleisie ben, kom ik ook achter elkaar Nederlanders tegen. Twee maanden lang bijna niet en nu aan de lopende band.
's Avonds nog een ronde gemaakt, met die Italiaan. Kwam 'm op de trap tegen terwijl ik met een plastic tas liep en hij vroeg wat ik ging doen met de inhoud. Tja... Toen heb ik 'm maar meegenomen.
Het was een leuke avond.

  • 18 November 2010 - 09:41

    Chef:

    Dus je bent een beetje aan t break dance op 2pac haha succes weer jooo

  • 19 November 2010 - 12:04

    Kantstate:

    hoi jeof

    veel plezier op je volgende reis avontuur

    groetjes van hier uit ede.xxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Maleisië, Kuala Lumpur

Van oost naar west...

Recente Reisverslagen:

16 Februari 2011

Dope stories (Laatste verhaal).

13 Februari 2011

Laatste dagen strand

09 Februari 2011

Naar Koh Samui via Bangkok

30 Januari 2011

Terug naar Thailand

22 Januari 2011

Weer naar het strand
Jeoffrey

Actief sinds 03 Aug. 2010
Verslag gelezen: 110
Totaal aantal bezoekers 24717

Voorgaande reizen:

17 Januari 2017 - 17 Februari 2017

Ietsje Hong Kong en een beetje Filipijnen

09 September 2010 - 20 Februari 2011

Van oost naar west...

Landen bezocht: