Aftellen - Reisverslag uit Ede, Nederland van Jeoffrey Eynsbergen - WaarBenJij.nu Aftellen - Reisverslag uit Ede, Nederland van Jeoffrey Eynsbergen - WaarBenJij.nu

Aftellen

Door: ikbenstickersplakken

Blijf op de hoogte en volg Jeoffrey

08 September 2010 | Nederland, Ede

Ok dan, nu is t bijna echt zover. Geen onzin verhaal meer zoals hiervoor. Ik heb 't tegen de meeste al gezegd, ik weet niet wat ik er van moet verwachten, maar het is allemaal nieuw dus 't kan nooit alleen maar tegenvallen.
Morgen nog echt de allerlaatste dingen regelen. Ik weet dat mocht er ooit nog een volgende keer komen, waar ik wel vanuit ga, ik ga niet meer 3 dagen van tevoren inpakken, er was daarnaast nog teveel te doen.
Toch een beetje stressen.
Tas weegt inmiddels 18Kg, mede door die 5 kilo saus en snoep voor Timmy wat ze daar niet verkopen. Bij Timmy is 't in ieder geval rond de 30C en daar ben ik heel blij mee. Hier word 't er ook niet beter op. (HA HA)
Ik ben ook nog steeds niet nerveus, maar denk dat ik het pas merk als ik op Schiphol sta. Was vorige keer ook zo. Ik zie wel...

Voor degene die m'n route nog niet weten, dit is 'm:

Amsterdam - Washington DC
Bali - Kuala Lumpur
Kuala Lumpur - Bangkok
Bangkok - Singapore
Naar huis.

Hopen dat ik genoeg budget over hou en het zo naar mijn heb zin heb dat ik de hele winter oversla in Nederland. Dat zie ik wel zitten.
Volgende bericht is over een paar dagen vanuit Alexandria.
Doei!

• 08 September 2010 - 20:30

Chef:

Ik zie je adidas vest er niet bij liggen ouwe die kan ik mooi 6 maanden ongemerkt lenen dan ;) haha

• 08 September 2010 - 20:30

Chef: