Foutje - Reisverslag uit Sydney, Australië van Jeoffrey Eynsbergen - WaarBenJij.nu Foutje - Reisverslag uit Sydney, Australië van Jeoffrey Eynsbergen - WaarBenJij.nu

Foutje

Door: ikbenstickersplakken

Blijf op de hoogte en volg Jeoffrey

16 Oktober 2010 | Australië, Sydney

Zondag, 10 oktober.

Deze dag weer verder reizen, de wekker gezet op 7:30. Terwijl ik nog in bed lig pak ik m'n reisschema er nog even bij. Oeps, het is nog geen 11 0ktober. Ik ben een dag te vroeg. Dat is beter dan een dag telaat. Je weet echt niet meer welke dag het is soms, laat staan welke datum. Het is dat ik wel eens op dit blog schrijf, want heel veel meer kijk ik niet naar welke dag of datum het is. Het kwam in ieder geval mooi uit, kon ik nog wat verder slapen en later nog wat gaan orienteren voor Bali. Toch maar weer een hoel geboekt. Het worden nu hotels, want het kost gewoon weinig.
Als lunch heb ik aardbeien gehaald voor op brood. Je weet wel, broodje aardbei. Met suiker. Ik ken het sinds LLoret de Mar en het is een prima lunch. Maar niet iedereen kent het. Er kwamen 2 meisjes naar me toe of ik vanavond mee wilde doen met een speed date ergens in een of andere club, terwijl ik die aardbeien aan het scalperen ben. What are you doing? Broodje aardbei, ken je dat niet (in het engels). No, that's weird. In iedergeval zei ik weet niet, misschien. Eigenlijk zei ik gewoon nee. De rest van de dag heb ik gewoon eigenlijk heel weinig gedaan. Beetje slapen, proberen te praten met het nieuwe meisje op onze kamer, waar niet heel veel uit kwam. Ze was haar kleren aan t strijken.
s Avonds nog mee geweest naar een bar. Tja, waarom ook niet. De volgende dag moest ik echt vroeg weg, maar het maakt ook geen reet uit. Tenminste, als je geen bier drinkt wel. Smirnoff Ice was 8 dollar per flesje, dus ik had het gauw gezien. Wat zal Southern Comfort wel niet gekost hebben?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Van oost naar west...

Recente Reisverslagen:

16 Februari 2011

Dope stories (Laatste verhaal).

13 Februari 2011

Laatste dagen strand

09 Februari 2011

Naar Koh Samui via Bangkok

30 Januari 2011

Terug naar Thailand

22 Januari 2011

Weer naar het strand
Jeoffrey

Actief sinds 03 Aug. 2010
Verslag gelezen: 91
Totaal aantal bezoekers 24618

Voorgaande reizen:

17 Januari 2017 - 17 Februari 2017

Ietsje Hong Kong en een beetje Filipijnen

09 September 2010 - 20 Februari 2011

Van oost naar west...

Landen bezocht: