Weg uit Kuta, nieuw land in zicht! - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Jeoffrey Eynsbergen - WaarBenJij.nu Weg uit Kuta, nieuw land in zicht! - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Jeoffrey Eynsbergen - WaarBenJij.nu

Weg uit Kuta, nieuw land in zicht!

Door: ikbenstickersplakken

Blijf op de hoogte en volg Jeoffrey

09 November 2010 | Maleisië, Kuala Lumpur

Ik heb een ander telefoon nummer. Vraag maar aan Maurice.

Maandag 8 november.

Yes, eindelijk weg hier. Had m'n alarm al gezet de vorige dag, zodat ik nog tijd zat had om te ontbijten en de was op te halen. Dus, ik vraag om een ontbijt, zegt ie dat het nog te vroeg is. Ow, ok?! Kijk op hun klok en kijk op de mijne, dat klopt niet, maar zal wel aan hun liggen. Dan maar de was ophalen. Nog dicht. Ja, godverdomme, zo kom ik nooit op tijd op dat vliegveld. Hij zou al lang open moeten zijn.
Tja, is dus op een of andere manier mijn tijd veranderd. Ben ik een uur te vroeg wakker. Op zich niet heel erg, maar had ik toch langer kunnen liggen. Uiteindelijk vertrokken zonder ontbijt. Taxi naar het vliegveld gepakt en ik dacht, ik ontbijt daar wel. Ik moest nu nog vier uur wachten, had net zo goed nog een uur extra in het hotel kunnen hangen, maar ik wilde perse gaan. Na een uur wachten kon ik eindelijk inchecken, maar er was nergens een vreetschuur na de controle. Dus geen ontbijt. Zou het met chocola kunnen doen, maar hier had ik geen trek in. Ok, uiteindelijk naar de gate, waarvoor je naar boven moet en hier kijken ze even naar je paspoort en moet je betalen. Vertrek belasting. Ik had geen geld meer bij me, althans, niet genoeg. Weer een probleem, want er zijn geen Pin automaten na de controle, behalve buiten. Moest ik langs een bewaker, ik kon gewoon naar buiten. Als ik dat eerder had geweten, dan had ik buiten kunnen eten. Die gast betaald, stempel voor bewijs verlaten van het land, langs pootje, winkels en iets te eten. Niet te vreten.
In het vliegtuig kreeg ik eindelijk normaal eten. Ja, echt, ik vind het lekker. In Singapore had ik een transfer binnen 1 1\2 uur en dit ging allemaal prima. Ook naar Kuala Lumpur, alleen word ik gek van al die KUT baby's, peuters, kleuters, flikker op, ga dood! Dat gekrijs, donderstraal op!
Op het vliegveld van KL moet iedereen weer langs de immigratie, iedereen! Uiteraard, maar er waren er ook heel veel. Heb zeker 1 uur en drie kwartier gewacht. Het werd dus later en later en ik ging weer eens zonder te boeken. Ik wilde eerst de tein nemen, maar heb toch maar de airport taxi genomen, wel duurder, maar die zet je voor de deur af. Als ze tenminste plek hebben. Het was nog een uur rijden en de chauffeur moest ook even vragen via zijn radio waar het was. Uiteraard gevonden en ze hadden nog plek. Ik blijf hier 3 nachten en dan zie ik wel weer verder. Zal hierna wel Melaka worden.


  • 09 November 2010 - 22:19

    Kanstate:

    wat een taal gebruik leer je dat daar soms ook of kom al je frustratie er uit van dat reizen.
    verder veel plezier de
    groeten uit ede.xxxxxx
    p en m

  • 10 November 2010 - 20:24

    Edo:

    Hoi Jof,

    Bevalt het nog goed daar? Veel plezier in Maleisie! Ga je nog apen in het regenwoud kijken?

    Gr. Edo

  • 11 November 2010 - 15:36

    Ineke En Gerard:

    Slechts kalmte kan je redden! Waar haal je de tijd vandaan om zo uitgebreid te vertellen op je blog? Petje af, we genieten ervan. Maar je weet, wie verre reizen maakt, kan veel vertellen. Veel plezier in Maleisië. Ga je ook nog naar Vietnam? Tot de volgende keer. Groetjes uit Ede.

  • 22 November 2010 - 19:47

    Prutsmaster:

    LoL

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Maleisië, Kuala Lumpur

Van oost naar west...

Recente Reisverslagen:

16 Februari 2011

Dope stories (Laatste verhaal).

13 Februari 2011

Laatste dagen strand

09 Februari 2011

Naar Koh Samui via Bangkok

30 Januari 2011

Terug naar Thailand

22 Januari 2011

Weer naar het strand
Jeoffrey

Actief sinds 03 Aug. 2010
Verslag gelezen: 109
Totaal aantal bezoekers 24616

Voorgaande reizen:

17 Januari 2017 - 17 Februari 2017

Ietsje Hong Kong en een beetje Filipijnen

09 September 2010 - 20 Februari 2011

Van oost naar west...

Landen bezocht: